Discover Cashback Debit Account Review (Română)

nu te urăsc obtinerea pălmuit cu taxe inutile cu contul dvs. de verificare ?

știu că fac.ce zici de awfulness de așteptare în linie la o sucursală locală, fie pentru a vorbi cu cineva sau de a face un depozit?

îngrozitor.

noi toți suntem ocupați, așa că este necesar să bancare în mișcare. Nu aveți timp pentru a urmări lucruri cum ar fi un sold mediu minim sau sumele de cheltuieli necesare pentru a vă asigura că evitați taxele lunare de la banca dvs.,

Discover caută să rezolve toate problemele tipice ale contului dvs. de verificare cu contul lor de debit Discover Cashback.

în acest articol, voi face o scufundare profundă și o revizuire a acestui nou cont de debit, astfel încât să puteți determina dacă este potrivit pentru dvs. sau nu. Să începem mai întâi cu un pic de fundal pe care Discover este.

stai, am crezut că Discover a fost o companie de card de credit?

înainte de a mă scufunda în detaliile noului cont de debit Discover cashback, vreau să clarific câteva lucruri și să vă ajut să aflați mai multe despre cine este Discover.,este o concepție greșită comună că Discover este doar o companie de carduri de credit. Probabil pentru că reclamele lor sunt peste tot și, în unele cazuri, expresia „cashback” a devenit sinonimă cu un card de credit Discover care oferă cashback.dar Discover este mult mai mult decât o companie de carduri de credit. De fapt, ei doresc să fie lider în toate lucrurile bancare și plăți. Aceasta este direct din pagina de informații a companiei Discover:

„ne străduim să fim cea mai importantă companie de servicii bancare directe și de plăți., Misiunea noastră este de a ajuta oamenii să cheltuiască mai inteligent, să gestioneze mai bine datoriile și să economisească mai mult pentru a obține un viitor financiar mai luminos.”

Pentru a realiza misiunea lor, de a Descoperi oferă o gamă largă de produse, în plus față de contul de debit voi analiza mai jos, pentru a face viața ta financiară mult mai bine, inclusiv:

• cărți de Credit.
  • conturi de Economii.
  • CD-uri de pensionare.
  • credite personale.
  • credite pentru studenți.
  • credite de capital de origine.,acum că știți ceva mai multe despre cine este Discover, să vorbim despre motivul pentru care ar trebui să le luați în considerare pentru un cont de debit.

ce este contul de debit Discover Cashback?contul de debit Discover Cashback este un cont de verificare care vine cu un card de debit care vă permite să câștigați cashback pentru toate achizițiile dvs. – care a fost în mod tradițional rezervat cardurilor de credit.

veți câștiga 1% cashback pentru achizițiile dvs., până la $3.000 pe lună. Asta înseamnă că puteți câștiga un total de $360 pe parcursul anului prin simpla glisare a cardului de debit., rețineți că acest lucru se aplică tranzacțiilor cu carduri de debit ca achiziții – nu lucruri precum plățile peer-to-peer sau tranzacțiile ATM. De asemenea, veți primi cecuri gratuite, acces la 60.000 de bancomate fără taxe și nu veți avea cerințe de sold sau activitate sau taxe.

cum funcționează contul de debit Discover Cashback?va trebui să vă amintiți că Discover a devenit o instituție financiară masivă. Acestea fiind spuse, fără o legătură directă (din fericire v-am dat asta), este puțin greu să găsiți acest cont.,

Afla mai multe despre Descopera Cashback Debit Contul

De a Descoperi pagina de start, faceți clic pe Toate Produsele > Online Banking > cont:

Acest lucru vă va duce la pagina de destinație pentru a Descoperi Cashback Cont de Debit (rețineți că acestea sunt folosind acest lucru și fraza ‘cont’ alternativ). Doar faceți clic pe „Deschideți un cont” în colțul din dreapta sus al paginii.

apoi, vă puteți autentifica sau vă puteți înscrie ca client nou., Pentru scopurile acestui articol, am de gând să vă înscrieți ca un nou client:

primul pas este să introduceți informațiile dvs. personale:

Și următorul ecran vă cere adresa, e-mail și numărul de telefon:

Un ultim ecran vă cere cetățenie, ocuparea forței de muncă, venituri și informații:

De acolo, vei începe cont de procesul de set-up. În primul rând, puteți determina dacă doriți un proprietar comun sau nu. Voi spune nu.,apoi, va trebui să vă alimentați contul fie dintr-o verificare, economii, fie puteți selecta că veți face acest lucru mai târziu (ceea ce am făcut eu). Dacă aveți un cod de ofertă, pop că aici.

Există apoi trei prezentări de informații trebuie să citiți și sunt de acord să:

După ce treci prin acest proces, identitatea ta va fi verificată și contul dvs. va fi deschis.

De ce să folosiți Discover pentru un cont de debit?,

voi intra în mult mai multe detalii despre contul în sine de mai jos, dar vreau să împărtășesc câteva informații despre motivul pentru care poate doriți să luați în considerare Discover ca bancă principală.întregul obiectiv al Discover este acela de a oferi o experiență pozitivă clienților, iar aceștia sunt 100% din SUA. Dacă nu ați văzut reclame, iată o mostră de ceea ce vorbesc despre:

Venind din lumea bancară, știu că experiența clientului a fost o problemă de ani de zile., Deoarece majoritatea băncilor pot oferi aproape aceleași produse și aceleași rate, încep să concureze cu privire la cât de bine vă pot trata – clientul.

și acest lucru este în cazul în care descoperi unghiile.după cum veți vedea mai jos, contul lor de debit are avantajele și dezavantajele sale (ca orice alt produs financiar), dar, deoarece asistența pentru clienți este esențială pentru majoritatea dintre noi, am vrut să fac un apel special în acest sens. Acum, să ne scufundăm în detaliile debitului Discover Cashback, astfel încât să puteți decide dacă este potrivit pentru dvs.,

descoperiți caracteristicile contului de Debit Cashback

contul de debit Discover Cashback are o mulțime de funcții pe care nu le găsiți cu majoritatea conturilor de verificare standard. Iată câteva dintre caracteristicile cheie ale contului:

fără taxe lunare de întreținere

În primul rând, nu veți avea taxe lunare de întreținere. Multe conturi de verificare, în special conturile online, vor percepe o taxă dacă nu mențineți un sold precis, depuneți salariul prin depunere directă sau cheltuiți o anumită sumă în dolari în fiecare lună cu cardul de debit., Descoperiți optează să nu facă acest lucru, și, de fapt, nu are nici un depozit minim pentru a deschide un cont și nici o cerință de sold minim în curs de desfășurare. De asemenea, nu există nicio taxă pentru inactivitate în cont – ceea ce înseamnă că nu trebuie să vă asigurați că cheltuiți o anumită sumă în fiecare lună pentru a evita o taxă.nicio taxă pentru alte lucruri pe care multe bănci le percep pentru

o altă caracteristică este structura șocantă a comisioanelor pentru cont., În afară de faptul că nu există taxe lunare de întreținere, nu veți plăti niciun ban pentru lucrurile pe care multe bănci tradiționale le percep, cum ar fi:

• card de debit accelerat și înlocuire (dacă este pierdut sau furat, îl vor trimite cu expediere rapidă fără costuri).
    • verificări Standard (da, puteți comanda și utiliza cecuri cu acest cont gratuit).
    • transferuri bancare primite.
    • cecuri bancare oficiale.
    • element de depozit returnat.

și există o mulțime de taxe care fie sunt renunțate, fie sunt extrem de scăzute., În timp ce acest lucru nu poate părea o caracteristică care vă interesează imediat, am devenit rapid frustrat de banca mea atunci când încearcă să mă perceapă pentru a obține un nou card de debit sau cecuri de bază. M-am simțit ca și cum i-aș plăti să-mi folosească banii mei pentru numele lui Dumnezeu. Puteți obține o privire completă la toate taxele pentru contul chiar aici.

acces la peste 60.000 de ATM-uri fără taxe

veți avea, de asemenea, acces la peste 60.000 de ATM-uri fără taxe. Veți avea o perioadă dificilă de a găsi un ATM în Statele Unite, care percepe o taxă cu contul de debit Discover Cashback., Discover este conectat la peste 60.000 de bancomate care nu percep o taxă pentru retragerea numerarului, așa că dacă sunteți cineva care scoate frecvent numerar, acesta este un câștig imens.

Câștigați 1% cashback la achizițiile cu carduri de debit

contul are, de asemenea, un card de debit care vă câștigă cashback, până la valoarea de 1% la toate achizițiile, până la $3,000 pe lună ($360 pe an!). Și mai bine, punctele dvs. nu vor expira atât timp cât contul dvs. este deschis și în stare bună.,aceasta este o caracteristică excelentă, deoarece multe conturi de verificare nu oferă această opțiune cu un card de debit (în schimb, încearcă să vă vândă pe un card de credit). Există unele restricții, dar este cea mai mare parte pe lucruri pe care le-ar da bani fizice (de exemplu, retrageri de ATM-uri, PayPal sau transferuri Venmo, ordine de plată de cumpărare).,

dezvăluire-tranzacțiile la bancomat, achiziționarea de ordine de plată sau alte echivalente de numerar, numerar peste porțiuni din tranzacțiile la punctul de vânzare, plățile Peer-to-Peer (P2P) (cum ar fi Apple Pay Cash) și plățile prin împrumut sau finanțarea contului efectuate cu cardul dvs. de debit nu sunt eligibile pentru recompense cashback. În plus, este posibil ca achizițiile efectuate folosind conturi de plăți terțe (servicii precum Venmo® și PayPal™, care oferă și plăți P2P) să nu fie eligibile pentru recompense cashback. Apple, logo-ul Apple și Apple Pay sunt mărci comerciale ale Apple Inc., înregistrată în SUA și în alte țări., un alt bonus cu cashback-ul câștigat este posibilitatea de a-l combina cu cashback-ul câștigat de pe cardul de credit Discover. În timp ce soldurile cashback vor fi păstrate separat, puteți transfera cashback-ul în orice sumă în soldul dvs. de pe cardul dvs. de credit. Deci, dacă utilizați atât debit, cât și credit cu Discover, acesta este un alt beneficiu excelent. Alternativ, puteți răscumpăra cashback-ul ca credit în contul dvs. de verificare.după cum sa menționat mai sus, puteți comanda cecuri gratuit prin Discover completând un formular de solicitare online., În timp ce lumea devine fără hârtie, verificările fizice la îndemână sunt întotdeauna plăcute dacă trebuie să le folosiți pentru lucruri precum plata chiriei sau obținerea de noi plăcuțe de înmatriculare (ambele pe care le-am făcut în ultimele luni!). O să-ți trimită cecuri de hârtie de bază, nu nimic fantezie, dar va face treaba.de asemenea, este foarte simplu să depuneți cecuri de hârtie. La fel ca majoritatea altor bănci online din zilele noastre, Discover vă va oferi o aplicație mobilă unde vă puteți urmări cheltuielile, puteți muta bani și puteți depune cecuri de hârtie, printre multe alte caracteristici., Fă o poză cu partea din față și din spate a cecului și ești gata de plecare.

experiența mea folosind contul de debit Discover Cashback?procesul de deschidere a unui cont este incredibil de ușor – chiar mai ușor decât a fost atunci când am deschis un cont de verificare la Ally Bank acum câteva luni. Deși personal nu am avansat cu deschiderea completă a unui cont, pot vedea complet valoarea în acest sens.

folosind Ally ca referință – practic nu primesc nimic pentru că am Contul meu de verificare acolo., Da, Îmi place serviciul lor și contul lor de Economii este printre cele mai bune, dar nu primesc nimic pentru utilizarea cardului meu de debit.

în ultima vreme, am devenit mai mult de un utilizator de card de debit, așa cum am văzut cheltuielile mele merge în jos în mod semnificativ. De asemenea, am folosit Discover în trecut (deși nu la fel de recent), iar serviciul lor pentru clienți este într-adevăr modul în care îl arată pe videoclip. Cred că call center-ul lor nu arată așa, iar repetările lor nu sunt la fel de amuzante, dar, în general, este cel mai bun serviciu pentru clienți pe care l-am văzut pentru o bancă.,

în dezavantaj, totuși, folosind un card Discover (inclusiv acest card de debit) înseamnă că nu va fi acceptat peste tot – deci ce faci atunci? Aveți un alt cont de verificare și card de debit sau scoateți cardul de credit? Nu cred că oricare dintre aceste probleme sunt întrerupătoare de afacere, dar mai mult ceva pentru tine să ia în considerare înainte de a vă înscrieți.

cine este contul de debit Discover Cashback pentru

contul de debit Discover Cashback este cu siguranță pentru persoanele care nu le deranjează să facă toate serviciile bancare online, deoarece nu există sucursale fizice Discover., Ceea ce obțineți în schimb, totuși, sunt o grămadă de bancomate fără taxe și un serviciu excelent pentru clienți din SUA, care este 24/7.dacă sunteți o persoană căreia îi place să vă folosească smartphone-ul pentru servicii bancare, vă va plăcea acest cont. Aplicația mobilă oferă lucruri precum:

• Depozit mobil securizat al cecurilor de hârtie.
    • un proces rapid de conectare (folosind fie amprentă digitală sau un cod de acces din patru cifre).
    • o vizualizare rapidă a soldurilor și a activității dvs. fără a fi nevoie să vă conectați.
    • un localizator rapid ATM.dacă securitatea este esențială, Discover te-a acoperit și acolo., Banii pe care îi dețineți cu Discover sunt asigurați de FDIC până la maximul permis de lege. De asemenea, au o protecție de răspundere de 0 USD, care vă asigură că nu sunteți niciodată responsabil pentru tranzacțiile neautorizate.

aș recomanda, de asemenea, acest cont pentru cineva care utilizează un card de debit peste un card de credit. Da, cardurile de credit vor oferi de obicei recompense mai bune, dar unii oameni preferă să folosească bani în schimb, din motive cum ar fi să rămână în afara Datoriilor sau să țină evidența cheltuielilor lor mai ușor., Deoarece Discover vă va oferi până la $30 înapoi în fiecare lună (1% pe până la $3,000 în cheltuieli), merită pentru utilizatorii de carduri de debit grele.

pentru cine nu este contul de debit Discover Cashback?

oricine preferă să utilizeze carduri de credit pentru achizițiile zilnice, probabil că nu va beneficia mult de contul de debit Discover Cashback. Deoarece principala propunere de valoare a acestui cont este 1% cashback pentru tranzacțiile cu cardul dvs. de debit, veți câștiga puțin din acesta dacă sunteți un utilizator puternic pe recompensele cardului de credit și plătiți soldul integral în fiecare lună., de asemenea, dacă preferați o bancă din cărămidă și mortar să aibă un cont de verificare, acest cont nu este pentru dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *