Valley of Fire State Park (nasjonalpark) – Beste Ting å Se og Gjøre i en Halv Dag

Kjøp gjort gjennom koblinger kan tjene oss en liten provisjon, uten ekstra kostnad for deg.

689 Aksjer

jeg tror ikke jeg har noen gang vært et mer passende navnet enn Valley of Fire State Park.,

når solen reflekteres av røde Aztec Sandstein, Nevada eldste state park glødet i varmt lys, omkringliggende steinete knauser som ligner store massene av brennende glør.

landskapet umiddelbart fanget min interesse, og holdt fast på hele helhet av våre halv dag besøk til Valley of Fire State Park., Om vi var på tur, kjøring, eller å besøke en-av-en-slag fjellformasjoner, Dal av Brann er naturen hadde meg hypnotisert, følelsen som jeg var ute på en annen planet, og ikke herdet sanddyner mer enn 150 millioner år gamle.

Den brennende terreng energi meg, og jeg ble motivert til å gjøre det meste ut av vår korte tur til Dalen i Brann State Park.,

Besøker Valley of Fire State Park i Nevada

Det er så mange flotte ting å se i Valley of Fire av State Park (nasjonalpark) som ved første jeg trodde en halv dag ville ikke være nok tid. Det viser seg at du kan oppleve mye av det parken har å tilby i bare noen få timer.

punkter av interesse i Valley of Fire er langs to veier, så hvis du bare ønsker å gjøre en naturskjønn kjøretur gjennom parken, vil du passere med mange av de kjente stedene.,

Men, for virkelig å bli kjent i området, kan vi anbefale å gjøre et par turer i Valley of Fire State Park. De fleste av løypene er ikke for lang eller vanskelig, så det var lett å fullføre noen av Valley of Fire beste turer på en ettermiddag.

Selv om det ville ha vært hyggelig å tilbringe mer enn en halv dag i Valley of Fire State Park, er det fortsatt verdt et besøk hvis du er på kort tid.,

Hva du skal Se og Gjøre i Dalen av Brann i en Halv Dag – Den Beste Turer og Naturskjønne Steder

Siden vi kom fra Zion National Park, kom vi til den østlige inngangen. Vår sightseeing i Valley of Fire primært fokusert på den naturskjønne Hvit Kupler Veien, men vi har også laget ett stopp på Dal av Brann Motorveien som forbinder øst-og vest-innganger.

Her er en titt på hvordan vi tilbrakte en ettermiddag i Valley of Fire State Park., Vi var så imponert over turer og steder vi valgte, som vi anser dem alle må-se stedene i Dalen av Brann under et kort besøk.

Elephant Rock

Den første attraksjonen i Valley of Fire State Park (nasjonalpark) vi besøkte var Elephant Rock. Navnet beskriver det ganske godt, og du trenger ikke å bruke noen fantasi til for å se at det er en elefant formet formasjon.,

Elephant Rock er ansett å være den mest attraktive funksjonen i Valley of Fire av State Park (nasjonalpark) – og jeg ville ha til å bli enige. Den store formasjonen ser ut akkurat som en elefant sakte roaming på tvers av den grove øde landskapet.,

jeg hadde så mye moro å fotografere Elephant Rock fra ulike vinkler og nivåer, alle mens du lurer på hvor lang tid det tok for erosjon til å forme denne steinete mesterverk, og hvor lang tid det vil forbli slik det ser ut i dag. «Trunk» ser ganske delikat og vi følte oss helt rettferdiggjort i å rope på noen mennesker som begynte å klatre på det for en fotomulighet.,

Det er en kort turløype som løkker rundt Elephant Rock er et utstillingsvindu både dannelse og omkringliggende forsteinet sanddyner. Siden vi bare hadde en halv dag i Valley of Fire State Park, vi valgte å gå bare en del av ruten, slik at vi måtte ha mer tid til å nyte litt lenger turstier i Valley of Fire.,

Detaljer: Elephant Rock ligger direkte på den Dal av Brann Motorveien, i nærheten av parkens østlige inngangen. Selv om du kan se Elephant Rock fra motorvei, er det best å parkere i nærheten mye og følg stien nærmest veien for rask tilgang og up-close utsikt over den formasjonen. Hele Elephant Rock loop er 1.9 km/1.2 mi og terrenget er sandstranden.,

Balansering Rock

Balansering Rock ligger nær Visitor Centre og var verdt å gå over til etter at vi har plukket opp noen informasjon om Valley of Fire State Park.

Mye som Elephant Rock, navnet sier alt og igjen jeg lurte på hvor lenge før naturkreftene endre denne fjellformasjonen for alltid. Steinen som balanserer på toppen ser ut som om den kunne rulle ned når som helst!,

Vi stoppet kort til å gå rundt til rock ‘ s west side og senere oppdaget, så vi kjørte forbi på Hvit Kupler Veien, som Balanserer Rock ser best ut fra vest. Vi burde ha stoppet for å ta et bilde!

Detaljer: Balansering Rock ligger rett ved den Besøkende Sentrum, nær krysset av Valley of Fire Motorveien og Hvit Kupler Road (også kalt Mus Tank Road). Det er en kort sti som fører til den fra sentrum.,

Brann Bølge Sti

Brann Bølge Stien er en av de mest populære turer i Valley of Fire State Park takket være sin fargerike sandstein vista.

Den ut og tilbake stien starter ved nærmer seg en dramatisk frembrudd, kalt Gibraltar Rock, truende over landskapet. Selv om ikke den viktigste attraksjonen av denne stien, Gibraltar Rock var min favoritt formasjon langs ruten.,

Bare forbi Gibraltar Rock, sandy stien forsvinner inn glatt sandstein, ruten nå løst preget av hauger av stein og metall innlegg.

når du reiser gjennom over slickrock, det er lett å bli fascinert av bånd av oransje og beige sandstein., Alle de ledende linjer var en fotografs drøm, og jeg lykkelig tok bilde etter bilde av dette spennende landskapet.

På slutten av ruten er en fantastisk panoramautsikt og stien er navnebror, Brann Bølge. På den tiden, var vi ikke klar over at Brann Wave var faktisk en formasjon og ikke et navn for det generelle området der vi bare vandret.,

Denne mangelen på kunnskap betydde at vi ikke gå ned til Brann-Bølge for å få et nært utsikt over sine buete striper og glatte kurver. Jeg trodde det var bare en annen rock folk krøp over, men bør ha clued i å vite hvordan folk alltid føler behov for å stå direkte på den viktigste attraksjonen av et sted.,

Ser ned på Brann Bølge

Selv om vi bare beundret Brann Bølge langveis fra, jeg føler meg fornøyd vet denne turen er så mye om det omkringliggende landskapet som det er målet. Den slående naturen på Brann Bølge Trail gjør den til en av de beste stedene å se i Valley of Fire State Park!

Detaljer: Brann Bølge Trail ligger på parkeringsplassen #3 på Hvit Kupler Veien., Turen er 2.4 km/1.5 mi rundtur og tar 45 minutter til en time å fullføre. Jeg anbefaler ikke å gjøre denne turen på varme dager siden det er ingen skygge.

Hvit Kupler Sti

Hvit Kupler Loop er en av de mest vakre steder å gå tur i Valley of Fire State Park. Landskapet ser ut av denne verden, med store formasjoner av ulike former, teksturer og farger.

kort tid etter starter tur, det er en usedvanlig god utsikt over kupler og rygger rammer ørkenen., Stien går ned i dette fargerike landskapet via en steinete sti kilt mellom høye sandstein formasjoner.

resten av løypa er variert, med stadig skiftende landskap inkluderer restene av en gammel film sett, et spor canyon, kuppel-formet formasjoner, og fjern rygger av rød sandstein. Det er mye av skjønnhet pakket inn i denne korte turen, så det er en må-gjøre i løpet av en halv dag i Valley of Fire State Park.,

Les mer: Fottur Hvit Kupler Sti

Detaljer: Hvit Kupler Loop ligger ved enden av Hvit Kupler Veien. Loop er 1.8 km/1.1 mi, og tar ca 30 minutter å fullføre. Stien er en blanding av sand, stein og jord.

Mus Tank Trail (Petroglyph Canyon)

Den vandre gjennom Petroglyph Canyon til Mus Tank er en flott måte å oppdage menneskelig historie av Valley of Fire State Park.,

Langs stien er det flere samlinger av gamle helleristningene er hugget i stein ansikter. Denne Native American rock art dateres tilbake 2500 år og formidler menneskefigurer, dyr og andre symboler. De første helleristningene i Valley of Fire State Park (nasjonalpark ble skåret av Basketmaker kultur og senere verker ble forlatt av Forfedrenes Puebloans som bodde i nærheten.,

Petroglyphs var etset inn i ørkenen lakk, et svart lag av stein på toppen av sandstein, så denne mørke belegg er en god indikasjon på hvor du kan finne helleristninger. Vi så helleristninger som representerer sauer, jakt verktøy, handlinger, retninger, og vær.,

Mens høydepunktet av denne stien er rock art, den endelige destinasjonen har en interessant historie som godt. Mus Tank er en naturlig samling av regnvann basseng som har fått navnet sitt fra en overløper Paiute kalt «Lille Mus». I henhold til lokal legende, dette canyon var et av hans favoritt skjulesteder til en posse fant og skjøt ham fordi han nektet å overgi seg for hans påståtte forbrytelser i 1890-tallet.,

Detaljer: Petroglyph Canyon/Mus Tank Trail ligger på Hvit Kupler Veien. Sandy, ut og tilbake trail er 1.1 km/0.7 km og det tar ca 15 minutter å gå, men lenger hvis du stopp for å beundre helleristninger.

Siste Tanker Om Våre Dagers Tur til Dalen i Brann State Park (nasjonalpark)

jeg absolutt elsket Valley of Fire State Park (nasjonalpark) og var veldig glad for at vi har inkludert den på vår sørvest road trip reiserute., Det var så visuelt engasjerende med alle fjellformasjoner, mineral mønstre, og helleristninger, at jeg gikk over med mengden av bildene jeg tok.

Selv om vi bare hadde et kort besøk, jeg føler meg som en ettermiddag var nok tid til å besøke mange av de beste stedene i Valley of Fire State Park., Selv om vi hadde en grundig innføring i Valley of Fire, ville jeg definitivt gå tilbake til å utforske parken mer i dybden.

Interessante Fakta Om Valley of Fire State Park (nasjonalpark)

Under vårt besøk fikk vi noen interessante fakta om Valley of Fire State Park (nasjonalpark):

• Valley of Fire State Park (nasjonalpark dekker over 40 000 dekar.,
  • Valley of Fire ble Nevada første state park (nasjonalpark) når det ble offisielt utpekt i 1935.
  • navnet Valley of Fire ble skapt på 1920-tallet, når en AAA offisielle reiser gjennom området ved solnedgang sa at det så ut som det var på brann.
  • Flere filmer ble filmet i Valley of Fire State Park, inkludert scener fra Fagfolk (1966), Total Recall (1990), Star Trek Generasjoner (1994), og Fools Rush In (1997).,

Bilder av Valley of Fire State Park (nasjonalpark)

jeg tok altfor mange bilder av Valley of Fire State Park (nasjonalpark), så her er noen mer for deg å nyte!,»32bf7019bc»>

Tips for Visiting Valley of Fire State Park

Location: Valley of Fire State Park is located in southeast Nevada, 26 km/16 mi from the town of Overton and 80 km/50 mi from Las Vegas.,

Komme seg Dit: Dal av Brann kan lett bli besøkt som en dagstur fra Las Vegas. Gå nord på jeg-15 så ta exit 75 til Valley of Fire Motorveien. Kjøretid fra Las Vegas til Valley of Fire Visitor Centre er omtrent en time.

• Hvis du kommer fra Zion National Park (Springdale) i Utah, gå vestover på UT – 9-i-15 S. Gå sør-vest på i-15 exit 93, deretter følger NV-169 sør til Valley of Fire Motorveien. Kjøretid fra Springdale til Valley of Fire Visitor Centre ligger ca 2,5 timer.

inngangsbilletter: Inngangen til Dalen i Brann koster $10 per kjøretøy.,

Park Timer: Dal av Brann er åpen fra soloppgang til solnedgang.

Besøkende Informasjon: Visitor Centre ligger i krysset av Valley of Fire Motorveien og Hvit Kupler Road (også kalt Mus Tank Road). Det er åpent fra 8:30 am – 4:30 pm, og har utstillinger om parkens geologi, økologi og historie.

rasteplasser: Det er skyggelagt dag bruker/rasteplasser og toaletter i Hvit Kupler, Mus Tank trailhead, Hytter, Syv Søstre, og Atlatl Rock. Den Hvite Kupler dag bruker området som er mest populære, så parkering og benker fylles opp raskt.,

Klima/ Vær: Temperaturer i Dalen av Brann i sommer vanligvis overstiger 38C/100F og kan nå 49C/120F. Vintertemperaturene varierer fra frysing til 24C/75F. Vi besøkte i vinter, og var komfortable.

Turer til Valley of Fire State Park (nasjonalpark)

Her er et klarert nettsted hvor du kan booke turer til Valley of Fire State Park., Jeg har plukket ut noen høyt rangerte dagsturer til Valley of Fire nedenfor:

• Valley of Fire Guidet Fottur fra Las Vegas
  • Valley of Fire 7 Timers Tur fra Las Vegas

Overnattingssteder i Nærheten av Valley of Fire State Park (nasjonalpark)

For din bekvemmelighet, her er en liste over hotell i Las Vegas. Vennligst vurdere å bestille din Vegas hotellrom gjennom den medfølgende link. Det koster ikke noe ekstra og bidrar til å støtte dette nettstedet. Takk!,

Kjøp gjort gjennom inkludert linker tjene oss en liten provisjon, uten ekstra kostnad for deg, og bidra til å støtte dette nettstedet. Takk!,

Mer Usa-Destinasjoner og Reiseguider

• Besøker Nedre Antelope Canyon – En Fargerik Spilleautomat Canyon i Arizona
  • Angels Landing Gå – Hva du kan Forvente på Zion National Park er Mest Spennende Sti
  • Fotturer Eventyrland Loop Trail – Bryce Canyon National Park
  • En Dag i Joshua Tree National Park – Turer, Turer i naturen og Naturskjønne Steder