Umpqua Hot Springs (Norsk)

Umpqua Hot Springs AKA Toketee Hot Springs i Oregon

OPPMERKSOMHET – UMPQUA HOT SPRINGS ER STENGT frem TIL VÅREN 2021
Dette er på grunn av området wildfire skade og Covid-19-relaterte problemstillinger. Vennligst kontakt Toketee Ranger Station (parkvaktenes kontor på 541-498-2531-eller Diamond-Lake Ranger Station (parkvaktenes kontor på 541-498-2531 for ytterligere informasjon.

Avgifter: $5/bil/dag ELLER Nordvest Skog Passere
Ligger i sentrale Oregon Kaskader ca en time fra I5 korridoren, Umpqua Hot Springs året er tilgjengelig., Umpqua har 3 varme bassenger (ett dekket) ligger på en mineral-innskudd ligger over Nord-Umpqua Elven.

VARSLING!! Porten til Umpqua er ofte stengt om vinteren! Dette legger et EKSTRA 1.5 miles for å nå trailhead som fører til de varme kildene. Vennligst kontakt Toketee Ranger Station (parkvaktenes kontor på 541-498-2531 for den siste forhold.

Bilde: Kjede av Umpqua Hot Pools

En kort, men bratt tur fører modige suge søkere til bassenger fra den signerte parkering på området., Hot springere har en kort, kvartal-mile tur mesteparten av året eller må kjempe med en 2 km lang tur når snøen flyr som Forest Service adkomstveien er ikke pløyd under off-season.

du må ikke bli overrasket når du møter den nakne… som er mest definitivt normen her. Det er også et toalett, to campingplasser og benker ligger i nærheten, parkering i området og en kompostering toalett i nærheten av hot springs.

Umpqua Hot Springs-Kart og Veibeskrivelse

Fra Roseburg: Reise østover langs Motorveien 138 deretter slå nord på Vei 34, AKA vest inngangen til Toketee Ranger Station (parkvaktenes kontor., I bunnen av bakken ta til venstre over to konkrete broer. Fortsett 2.2 km og ta til høyre til Forest Road 3401. Fortsett annen 0.7 km til en parkeringsplass på venstre side.

Krysse brua over River North Umpqua til stien. Ta til høyre, gå videre 0.1 km til et veikryss. Sving til høyre og begynner å klatre opp en bratt sti for 0.2 km. På neste gaffel sving til høyre og klatre på en smal sti for 0.2 km. Ved den endelige gaffel, ta sti oppover og til venstre. Se for ly.,

Vis Hoteller i Nærheten Umpqua Hot Springs

(Expedia betalt link)

Umpqua Hot Springs Video

Umpqua Hot Springs i Oregon

Umpqua Hot Springs Suge Statistikk:

Sesong: Alle (access road closed during winter = 2-mile snowbound tur i) – sjekk Oregon føreforhold
Type: Veikanten/Fottur
GPS: 43.294 122.367
Kart Quad: Toketee Falls 15 eller Potter Fjellet USGS 7., kun tillatt på anviste områder
Bruk: Høy
Søppel: Tunge
Feil: Moderat
Dyreliv: Moderat
Camping: Ingen på stedet, ja, i nærheten