Morsom Anmeldelse Aktiviteter og Klasserom Spill å Gjøre Nå

Gjennomgang av materialet kan være så kjedelig. Ikke bare er det kjedelig for deg å lære, men tenk på hvordan elevene føler! Ved gjennomgang for en enhet eller staten eksamen, prøve å innlemme aktiviteter og klasserom spill som engasjerer elevene, ikke plage dem. Trikset er å gjøre det så gøy at elevene ikke selv innser at de er å gjennomgå materialet. Prøv noen av disse lærer-testet ideer nedenfor, vil de ha materialet mestret før du vet ordet av det.

Klasserommet Spill

Slå på gjennomgang tid til morsom tid med spill., En gjennomgang spill er den perfekte løsning for å få studentene til å arbeide sammen. Her er noen til å prøve ut.

Monopol – For denne gjennomgangen spill, vil hver student som er på hans egen, det er ingen lag. Hver student får den samme mengden av Monopol penger. De har lov til å satse sine penger basert på hvor sikre de vet svaret til vurdering spørsmålet du stiller. Hvis de får spørsmål riktig, holder de penger, hvis de er feil deres penger går til den neste personen som får riktig svar. På slutten av spillet de kan ta sine penger i for premier.,

Familie Feide – del elevene inn i to lag. En person fra hvert lag må gå mot hverandre for å svare på en anmeldelse spørsmål. Hvis de får det rette teamet får et poeng. Å engasjere de andre elevene mens de spiller, har resten av teamet skrive svarene på spørsmålene i sine dagbøker.

Hot Seat – For denne gjennomgangen spillet, har en student sitte vendt mot klassen. Skriv et vokabular ord på tavlen bak setet. Publikum reiser sine hender, og de «Hot Seat» eleven kan samtale på tre elever etter ledetråder for å gjette ordet., Endre «Hot Seat» student hvis de ikke får ordet riktig.

Jeopardy! – Dette morsomme spillet kan gjøres ved hjelp av Smartboard, PowerPoint, eller bare på tavla. Du kan finne nedlastbare Fare formater på internett, eller lage dine egne. Begynn med å lage spørsmål og svar verdt et bestemt antall poeng. Del elevene inn i to lag og har hvert lag velge et nummer. Deres mål er å svare på spørsmål som er knyttet til det antallet valgte de.

Pass Kylling – vil Du trenger å kjøpe en gummi kylling for denne morsomme gjennomgang spillet., Begynn med å la elevene sitte i en sirkel. Tilfeldig be en elev en gjennomgang spørsmålet, mens gummi kylling blir sendt rundt sirkelen. Hvis gummi kylling kommer tilbake på studenten før han/hun svarer de må gå til midten (pot) i sirkelen. Kylling sendes deretter til den neste personen, og så videre. Hvis den neste studenten ikke få riktig svar, så spør elevene i «Potten» hvis de vet svaret. Hvis de gjør, så de kan få ut av potten og gå tilbake til sirkelen., Sørg for å verve noen sikkerhetsregler, kan studentene har en tendens til å bli tøft med gummi kylling.

Ping-Pong – del elevene inn i to lag. Studentene jobber som et team for å svare på en anmeldelse spørsmål. Deretter, hvis de svarer riktig, får de en sjanse til å sprette en ball i en av tre plast kopper for å få en premie for sitt lag. Premier kan være et lekser pass, fritid, ekstra datamaskin tid, lunsj i klasserommet, og så videre.

Bingo – Gjennomgang Bingo er en annen klasserommet favoritt. Å endre den opp litt, bruke godteri som markører., Har studenter-programmet sine bingo kort med deres vokabular ord og trekk spørsmål tilfeldig.

badeball – Kjøp en hvit strand ballen og skriver en rekke gjennomgang spørsmål på ballen. Deretter har elevene sitte på toppen av pultene sine. Målet med dette spillet er å spille catch. Når en student fanger ballen, de må svare på spørsmålet høyre tommel er rørende.

Pannebånd – En morsom vri på det populære spillet pannebånd er å skrive en anmeldelse begrepet på en post-it-lapp. Hver student må stikke oppmerksom på pannen uten å se på det., Deres mål er å finne ut hva begrepet på pannen er. For eksempel, hvis en person hadde ordet «Nektar» på sitt notat, sine team medlemmer skulle gi dem holdepunkter, for eksempel en sukker-rik væske, det tiltrekker seg pollinerende dyr, og så videre.

Spinn Hjulet – Opprette et hjul med en rekke anmeldelse spørsmål om det. Deretter tilfeldig samtale på elevene til å komme opp og spinn hjulet for å se om de kan svare på spørsmålet riktig.

Det er mye flott omtale spill der ute. En som du velger vil øke elevenes engasjement og hjelp elevene å lære stoffet., Bare sørg for at du holde på noe som du gjør deg selv slik at du kan bruke den igjen neste år.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *